top of page
Search

איך להביא עוקבים חדשים לעמוד?

Updated: Nov 14, 2022

הרבה פעמיים נתקלנו בשאלה "איך להביא עוד עוקבים לעמוד שלי?", זאת שאלת מיליון הדולר בעיקר כי אם תחפשו את זה בגוגל תקבלו מיליוני תוצאות שונות. בעוד החשיפה האורגנית ברשתות החברתיות במגמת ירידה יש עדין דרכים לעשות את זה נכון.

כדי להקל עליכם את החיפושים הכנו מדריך קצר לאיך תגדילו את מספר העוקבים שלכם בעמוד העסקי.



אז מה כן כדאי לעשות?

1. תעלו תוכן איכותי – תחשבו על עצמכם כשאתם גוללים את הפייד בפייסבוק, בלינקדין או באינסטגרם, מה גורם לכם לעצור על פוסט? ויותר חשוב, מה גורם לכם לעשות לייק או פולוו לאותו העמוד כדי לצפות בעוד תכנים בעתיד?

ואז תדעו, קהל היעד שלכם רוצה בדיוק אותו דבר. תשקיעו מחשבה על מה יעניין את הקהל שלכם ומה יגרום לו להתעמק בתוכן.


2. הנעה לפעולה – משהו חשוב שלמדנו הוא כשאומרים לאנשים לעשות לייק או להגיב, בהרבה מקרים הם עושים את זה. השתדלו לשלב בכל פוסט הנעה לפעולה שמתאימה לתוכן של אותו פוסט. "היכנסו לקישור לקריאת הכתבה", "עקבו אחרינו לתכנים נוספים" ועוד.


תפסת מרובה, לא תפסת - שימו לב שלא להציף בפעולות להנעה בפוסט אחד, יותר מידי בקשות יוצרות בלבול ותחושה של עבודה והם לא יניבו תוצאות.


3. תתאימו את התוכן לקהל היעד – סגנון הפוסט, הוויזואל שאתם משתמשים בו והכתיבה צריכים להתאים לקהל שאליו אתם מכוונים. תכירו את הקהל שלכם, מה הוא רוצה ומה מעניין אותו.


העמוד שלכם בפייסבוק?


4. תזמינו אנשים שעשו לייק לעקוב אחריכם – עשו לכם לייק לפוסט? מעולה! זה אומר שאותו יוזר התעניין במה שפרסמתם. כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו זה ללחוץ "הזמן" (Invite) כדי לשלוח נוטיפיקיישן עם הזמנה לעקוב אחרי העמוד.


העמוד שלכם בלינקדין?


5. השתמשו בפיצ'ר להגדלת העוקבים – כשאתם נכנסים לעמוד העסקי יש לכם אפשרות לשלוח לקונקשינים שלכם הצעה לעקוב אחרי העמוד. הפיצ'ר הזה זמין בהתחלה ל-100 חברים בחודש והוא מתעדכן בכל 1 לחודש עם 100 חברים חדשים. כשיש לכם ותק הכמות הזו תתעדכן ל-250 אנשים בחודש.

אגב, זו סיבה טובה ליצור בלינקדין רשת חברים שרלוונטית לעולמות התוכן שלכם.


צריכים עזרה לעשות את זה? הצוות המיומן שלנו בדיגיטל הייפ ישמח לעמוד לשירותכם.




Recent Posts

See All

4 רעיונות לפוסט לינקדאין

ימים הפכו לשבועות ושבועות הפכו ל.. חודשים. מכירים את זה שעבר יותר מידי זמן מאז שפרסמתם פוסט בפרופיל הלינקדאין האישי שלכם? אל תשברו את הראש, איגדנו 4 רעיונות לפוסטים שאפשר לכתוב בקלות. לפני הכל, תזכרו

bottom of page